بچه جنوب شهر

صغحه اصلي | آرشيو | فرستادن نظرات



Thursday, October 29, 2009

٭ 
"من اول فروردين در مشهد گفتم هى دارند دائماً به گوشها ميخوانند، تكرار ميكنند كه بناست در انتخابات تقلب بشود."
[+]
من پيغام دادم، گفتم اين را شما داريد شروع ميكنيد، اما نميتوانيد تا آخر كنترل كنيد [+]

ما ده سال پيش هم در مورد تهاجم فرهنگي هشدار داده بوديم -از فرط تکرار نياز به لينک ندارد -

وقتي چاوز گفت خاطره ي جالبي از رهبري دارم [+] صد در صد مطمئن بودم ايشان در اولين فرصت به نحوي اين را که "ديديد خارجي ها هم به پيشگويي هاي من رسيدند "، به ميان خواهند کشيد. ايشان در اولين فرصتي که گيرشان آمد در خطبه هاي عيد فطر در حاليکه اصلا صحبت چيز ديگري بود به تلويح در آخر حرف خود به آن اشاره کردند که :اگر مى‏بينيد كسانى آگاهانه، بى‏پروا در دنيا ظلمِ آشكار ميكنند، اين به پشتوانه‏ى علمشان هست. علم است كه براى آنها ثروت به وجود آورده است، قدرت سياسى به وجود آورده است [+]


واقعا" قصد آقاي خامنه اي از اين سخنان چيست؟ از اين که مي خواهند به هزار کنايه بگويند توانايي پيشگويي دارند چه هدفي دارند؟ اين همه عکسهاي - به قول رحمت - تو زاويه اي که سعي مي کنند دلبرانه باشد براي چيست؟ اين همه تنظيم ريش و ژل ماليدن به ريشهايشان براي نوراني تر جلوه کردن چه دليلي دارد؟

در سنت و سلوک اسلامي بسيار اعتقاد بر اين است که باطن بر چهره اثر مي گذارد. اگر فرصت دست دهد مقاله ي جداگانه اي درباره ي " نورانيت" و مقايسه آن در چهره هاي اصلاح طلبان و اقتدارگرايان خواهم نوشت . اما اين تئوري به طور کلي معتقد است هرکس درون پاک تری دارد نوراني تر و دلنشین تر است .

عرفا و علما که معتقد بودند پاکی درونی خود به ظاهر راه خواهد یافت و نیازی به ابراز و ابرام بر آن نیست نه تنها آن را بروز نمی دادند بلکه بسایر سعی بر مخفی کردن حالات و روحیات خود داشتند.

خاطره هاي زيادي از آقاي خميني نقل شده که ايشان هيچ وقت براي عکس تبليغي جلوي عکاس حاضر نشدند و گفتند همين عکسهاي معمولي کافي است و من هيچ عکس آتليه اي از ايشان نديده ام . ايشان در حد معمولي به سر و وضع خود مي رسيد و حتي محل سخنراني ايشان در جماران پرده پشتي نداشت. آقاي سيستاني نيز همينگونه اند وبسياري از مراجع نيز اينگونه بوده اند. به همین دلیل بود که عطريانفر در دادگاه به کنايه گفت:" امام خميني كه نفس خود را كشته بود نيازي نداشت كه براي خود كاري انجام دهد و به خودش برسد [+] "

اما آقاي خامنه اي که آن اتوريته و مرجعيت و نیز نورانيت دروني را ندارند سعي مي کنند با جمع آوري ظواهر امر از ژل ماليدن به ريش تا عکسهاي آنچناني و تاييديه هاي چاوز به مردم بگويند اينها اثرات نماز شبهاي من است .

به طور کلي آقاي خامنه اي با ژل ماليدن به ريشهايش ، عکسهاي تو زوايه ، کاروانهاي استقبال مردمي و نشان دادن گريه هاي استقبال کنندگان، پيشگويي هاي پيامبرانه - که از شنودهاي مخفيانه حاصل شده اند - ، آرزوي شهادت و اينکه من جسم ناقصي دارم خدايا بپذير ، همه و همه سعي دارند به ما بفهمانند من " مرجع بزرگي هستم که نماز شب ميخوانم ، روزه مي گيرم و آرزوي شهادت دارم " و همه ي اين نورانيت ها و کراماتي که مي بينيد دارم ناشي از برگزيدگي من توسط خداست.

بسيار خب آقاي خامنه اي، پيام شما دريافت شد. شما اصلا" امامزاده هستيد. حالا لطفا" کنار برويد و بگذاريد مردم مشکلاتشان را حل کنند.




........................................................................................

Home

 Subscribe in a reader


[Powered by Blogger]