بچه جنوب شهر

صغحه اصلي | آرشيو | فرستادن نظرات



Monday, August 31, 2009

٭ 
تصور کنید که نقاشی سخت مشغول کشیدن یک تابلو هنری - و شاید بزرگ ترین شاهکار زندگیش- باشد. این تصویر آن چنان او را به خود مشغول داشته که به هیچ چیز جز اتمام آن نمی اندیشد و تصور آن روزی که از چنین شاهکاری پرده برداری شود، دائما در ذهنش نقش می بندد. در همین حال عده ای آشوب کنان خلوت تنهایی او را می شکنند و علاوه بر آن، لکه ای بزرگ به رنگ سیاه بر روی یکی از زیباترین بخشهای آن تابلو ایجاد می کنند. رفتار آتی آن نقاش چه خواهد بود؟ مگر نه این است که با پرخاشگری و خشونت آن ها را می راند؟ حال او را تصور کنید که پس از دفع خطر مزاحمین مقابل تابلو می نشیند. در ابتدا نمی خواهد آنچه را که می بیند باور کند. در سکوت خود تلاش می کند که به آن لکه سیاه ایجاد شده بر آن اثر شکوهمند نگاه نکند، اما کم کم با خشم و نفرین چشم بر واقعیت می گشاید و تلاش می کند که آن واقعیت را در مقابل شکوه آن اثر هنری در ذهن خود کوچک سازد.


این تصویر برای من مدلی روشن بود که سخنرانیهای اخیر رهبری و مخصوصا صحبتهای ایشان در مقابل دانشجویان برگزیده ایشان (نه آن شلوغ کن ها) را قابل درک می سازد. از این دریچه به دنیا نگاه کنید که یکسری ابرقدرت بی رحم دنیا را در چنگال خود گرفته اند و مانع از رسیدن ملتها به حق خود هستند. در این میان، کشوری تحت رهبری شما به مبارزه با آنها برخواسته، منافعشان را تهدید کرده، در راه رشد و توسعه گامهای محکمی بر داشته و روز به روز بر شکوه این گامها می افزاید. یک روز هواپیمای جنگی می پراند. فردا موشک هوا می کند. روز بعد ماهواره به فضا می فرستد و فردا کشتی اقیانوس پیما به آب می اندازد و ....ناگهان در اثنای بدل شدن به یک قدرت هسته ای و در زمانی که قدرتهای پلید دنیا شما را به آخرین حربه شان یعنی استبداد متهم می کنند، و درست در زمانی که شما خودتان را آماده کرده اید که با یک نمایش زیبای دموکراسی دشمن را خلع سلاح کنید، عده ای موقع نشناس به میان پریده، جشن نمایش شما را خراب کرده و سپس تقلبی می خوانند و بر آنند تا رویاهایتان را - درست در دقایق آخر- مخدوش کنند. اگر شما بودید چه حالی می شدید و چه می کردید؟

به یاد می آوریم که مولا علی (ع) در شورای پس از مرگ عمر در چنین وضعیتی بوده است. جایی که با گفتن یک دروغ مصلحتی می توانست از سالها حکومت عثمان که بیشترین ضربه ها را به اسلام زد، جلوگیری کند و نکرد... و مرور می کنیم سخن رهبر معظم را در سخنرانی اخیر که « مصلحت هم خود یک حقیقت است»

درست است که برای کسی که برای یک ملت تصمیم می گیرد، کلان نگری از نان شب واجب تر است. اما آیا کلان نگری در دیدگاه حضرت علی (ع) -که ستاندن دانه ای گندم از دهان مورچه ای را بر نمی تابد،- همین معنا را می دهد؟ آیا واقعا بزرگترین جنایت، "هتک حرمت نظام" بوده است؟ اساسا چه حرمتی برای نظام مخفی کننده چنین فجایعی، باقی می ماند که قابل هتک کردن باشد؟ به نظر می رسد که در بسیاری از زمینه ها خلط مبحثهای وسیعی صورت گرفته است. آیا علی (ع) از مردمی که دست دادخواهی به سویش دراز می کردند چهار شاهد می طلبید و یا آنان را علیرغم داشتن "قراین و شواهد" رد می کرد و دلایل محکمتری طلب می کرد؟

[+]



........................................................................................

Sunday, August 30, 2009

٭ 
می خوام یه موضوع مهمی رو در میونت بذارم.



٭ 
اینجور که فرمانده سپاه تحلیل فرمودن، کلن قضیه این بوده
که یک مشت عوامل خودسر زدن یه تعداد بسیجی رو کشتن.

حالا اگه تحلیل ایشون در مورد قدرت اسرائیل و بستن تنگه
هرمز و اینا هم از همین قسم باشه خدا بخیر کنه.



........................................................................................

Thursday, August 27, 2009

٭ 

اگر شخص آقای احمدی نژاد را عامل حادثه های خونین بعد از انتخابات ندانیم حتما شخص وی را مطلع لحظه به لحظه این فجایع خواهیم دانست . در قرآن ما ، شخص مطلع و لب فرو بسته ، هیچ تفاوتی با عاملین یک مظلمه ندارد . آقای احمدی نژاد ، نشست و اجازه داد وزارت اطلاعات زیردستش ، درست پیش چشمش آن کند که دیدیم . و دستگاه قضایی مجاورش ، آن کند که دیدیم . وسپاه و نیروی انتظامی و بسیج نیز.


آقای احمدی نژاد بازهم سخنرانی خواهد کرد . بازهم برای آمریکا خط ونشان خواهد کشید . بازهم برای دنیا و اداره جهان پیشقدم خواهد شد . اما مردم ، تنها به نظاره اوخواهند نشست . دانشگاهها با او همراه نبودند ، بیش از پیش تنهایش خواهند گذارد . مردم به سخنرانی های او لبخند خواهند زد . کارهای او را دنبال خواهند کرد اما برای عرق ریزان او وقعی نخواهند نهاد . و شب ها ، از فرط خستگی به رختخواب خواهد رفت اما هرگز نخواهد توانست به قدر یکساعت چشم برهم بگذارد . نه صدای سوزناک ناله های مادران فرزند ازدست داده ، و نوعروسان همسراز دست داده ، و مادران جوان از دست داده ، به او اجازه بی خیالی خواهد داد و نه فریاد های گاه و بیگاه الله اکبر مردم .


این مردم داغدارند . غرورشان زخمی شده . به صورتشان آب دهان انداخته اند . تا مادامی که غرور این مردم ترمیم نشود ، و تا مادامی که برداغ آنان مرهم نهاده نشود ، و تاهنگامی که حقشان اعاده نشود ، این ناله های پرسوز ، و این الله اکبرهای گاه و بیگاه ادامه خواهد داشت . زنان و مادران ما از زینب کبرای کربلا آموخته اند که برای تازه ماندن یک خون ، باید مدام مظلومیت و داغ آن را به رخ کشید . تاریخ با همه حادثه هایی که درسینه دارد ، خود ، فراموشکار بزرگی است . زنان و مردان ما از کربلا نیک آموخته اند که برای گداختگی یک داغ چه باید بکنند . بهمین دلیل من می گویم دولت آقای احمدی نژاد نمی تواند نسبت به این همه سوز و غرورهای شکسته بی تفاوت باشد . چرا که با گذشت هرروز ، این شکستگی غرور با زخم تازه تری همراه خواهد شد .


[+]




........................................................................................

Wednesday, August 26, 2009

٭ 
طبق بروشور سازمان بهشت زهرا از ابتدای فروردین تا آخر اسفند
سال 87 در تهران 49225 نفر فوت کرده اند که از این تعداد 13642
نفر به خارج از تهران منتقل شده اند و 35583 نفر در بهشت زهرا
دفن شده اند که می شود متوسط روزی 98 نفر. حال اگر در دو روز21
و 24 تیرماه حدودا" 200 نفر دفن شده باشند که 44 نفر از اینها - طبق
ادعای آقایون - بی خانمان و ناشناس- باشند به طور متوسط 22 درصد
دفنیات بهشت زهرا باید گمنام باشند !

خداییش کودتاگر هم کودتا گرای قدیم.حداقل عقل داشتن.





٭ 
قبل از شروع رسمي دادگاه يكي از مسئولين حاضر دادگاه به متهمان گفت كه اگر خواهان استفاده از سرويس بهداشتي هستند مي‌توانند از امكانات آن استفاده كنند كه در اين هنگام اكثر متهمان به پا خواستند كه اين مقام مسئول متذكر شد كه بايد به نوبت براي استفاده از سرويس بهداشتي از صحن دادگاه خارج شوند.

ایلنا



........................................................................................

Tuesday, August 25, 2009

٭ 
بسمه‌تعالی

به دلیل اینكه اخیراً رسانه‌های منتسب به جریان اقتدارگرای كشور، اعم از سایت‌های خبری، خبرگزاری‌ها ، روزنامه‌ها و صدا و سیما، از قول بنده اقاویلی نقل می‌كنند كه نه به لحاظ صدور، سندیت دارند و نه به لحاظ مبنا، پایه‌ای دارند، لذا بار دیگر همه این قبیل گزارشات، مصاحبه‌ها و اخبار را پیشاپیش تكذیب می‌كنم و چون فرصت مطالعه این دسته اقوال را نداشته و همچنین برای پاسخ‌گویی به تك تك موارد آن وقتی ندارم، حتی اگر از من تعریف و تمجید هم كرده باشند، آن نیز مقرون به صحت نخواهد بود.

بسیار دیده‌ام كه" برنا" از "فارس"، "فارس" از "رجا"، "رجا" از "درنا"، "درنا" از "ترنا"، "ترنا" از "دبرنا"، "دبرنا" از "منبع آگاه"، "منبع آگاه" از "صحبتهای به دست آمده از شنودهای داخل حزب مشاركت"، گفته‌هایی را به اینجانب نسبت داده‌اند كه لابد برای خودشان به لحاظ سندیت در حكم سلسله الذهب است اما از نظر من به پشیزی نمی‌ارزند . امید دارم كه دوستان باكیاست و اهل سیاست بتوانند با پیگیری منشا صدور چنین اخبار آحادی، پی به مقصود پردازندگان آن ببرند.

والسلام - نامه تمام
سعید حجاریان- 31/1/1388
[+]



........................................................................................

Monday, August 24, 2009

٭ 
همانجا خواهند نوشت که تا پيش از اين، مسيرها يکطرفه بود : کسي مي نوشت و روزنامه ها چاپ مي کردند و الباقي مردمان مي خواندند، يک نفر حرف مي زد و الباقي مردمان مي شنيدند، يک نفر در صفحه تلويزيون بود و الباقي نگاهش مي کردند، کسي فرمان مي داد و رهبري مي کرد و توده هاي بي شکل در پشت سرش به راه مي افتادند. خواهندنوشت که ساختار جامعه و توزيع اطلاعات و ثروت و قدرت هرمي بود، و بعد خواهند نوشت و لابد پررنگ هم خواهند کرد که فن آوري هاي نوين ارتباطي، جامعه را مسطح کرد. آنقدر به پايه هاي هرم توانايي بخشيد که آنها را تا راس بالا کشيد.
اين امکان را فراهم کرد که با هم در ارتباط باشند، خبر بگيرند و خبر بدهند، اطلاعات رد و بدل کنند، بگويند و بشنوند، ببينند و ديده شوند و مسيرهاي تازه اي پيدا کنند که همکاري کنند، توليد فکر کنند، نقد کنند و پيشرفت کنند.

بعد آنوقت بالاي همان صفحه عکس ما را خواهند گذاشت با پرچم هاي سبزمان.
خواهند نوشت که ما اولين جنبش اجتماعي اي بوديم که رهبرش همه مان بوديم، برنامه ريزش هم همه مان و آن کسي هم که نامش را صدا مي زديم، حداکثر سخنگوي بخشي از مطالبات ما بود.
شايد همانجا کادري هم باز کنند و داخلش بيانيه ميرحسين را که نوشته با توجه به اينکه مردم در نماز جمعه شرکت مي کنند، دعوتشان را مي پذيرد و مي آيد را به عنوان نمونه بگذارند و لابد براي خوانندگان آن دوره توضيح هم بدهند که تا پيش از آن مرسوم بوده که رهبر يک جنبش اعلام کند که مي رود و مردم را دعوت به آمدن کند.
بعد لابد زير فصلي باز مي کنند که چطور جنبشي که مرکز فرماندهي نداشت، انقدر هماهنگ عمل مي کرد، انقدر خوب ايده ها، خواسته ها و شعارهايش مطرح مي شد، نقد مي شد، کامل مي شد و بعد يکروز انقدر خوب بيان مي شد که انگار همه اين ميليونها نفر، سالها با هم تمرين کرده اند. شايد همانجا، در نسخه الکترونيکي اين کتاب تاريخ لااقل، لينکي هم باشد به فيلمي از ما که بلندگو فرياد مي زند مرگ بر آمريکا و ما اين همه آدم جواب مي دهيم مرگ بر روسيه. بي آنکه کسي مان از قبل به اين پاسخ فکر کرده باشد، بي آنکه هماهنگ کرده باشيم چنان فرياد مي زنيم که انگار يک دهانيم و يک حنجره.

همانجا خواهند نوشت که ما اولين حزبي بوديم که شوراي مرکزي نداشت، دبيرکل نداشت، شاخه سياسي نداشت. خواهند نوشت حزبي بود با آنارشي کامل که رفتاري کاملا نظام مند داشت. لابد طعنه اي هم خواهند زد به احزاب آنارشيست دهه هاي قبل از ما که وجودشان نظام مند بود و رفتارشان آنارشيستي. خواهند نوشت که حزب ما ارگان حزبي نداشت ، اما با اين همه مواضعش روشن بود، برنامه هايش هم درست تنظيم مي شد. خواسته هايمان هم جمع بندي مي شد، نقد مي شد ، کامل مي شد و به واضح ترين شکلي بيان مي شد.

[+]




........................................................................................

Saturday, August 22, 2009

٭ 
"كارهايي پيش مي‌آيد كه بي‌گناه و گناه‌كار آسيب مي‌بينند و مانند سيل
همه
را مي‌برد و قابل تبعيض نيست. "
" اهل فن نيز نمي‌توانستند حق را از باطل تشخيص دهند چه برسد به مامور ما"
[+]
این افاضات سردار "اسماعیل احمدی مقدم" است که در بین سرداران
قدیمی
سپاه به "اسمال خله" معروف است. او که در جریان نا امنی های
سیستان وکرمان تا مرز برکناری پیش رفت ، بعد از 60 روز به حرف آمده
است تا به نحوی وجدان خود را آسوده کند.


سردار احمدی مقدم

شما و طیف شما که "علی علی" می کنید و مابقی را طلحه و زبیر و عایشه
می نامید، باید بدانید که پایبندی به اصول در همین حوادث است که محک
می خورد و فرق امام علی و معاویه مشخص می شود. اینکه تجاوز و قتل
و غارت کنید و بعد هم سینه سپر کنید و بگویید "سیلی آمده و بی گناه و
گناهکار را باهم برده" سیره ی علی نیست. اتفاقا" جریان بسیار مشابه
و معروفی را برای امام علی نقل کردند و ایشان فرمودند:"اگر مرد مسلمانی
بشنود و بمیرد من او را ملامت نمی کنم."

سردار احمدی مقدم

من واقعا" فکر می کنم شما جک تعریف می کنید وقتی می گویید :"
آتش نشانی برای خاموش کردن خانه ی آتش گرفته ممکن است
کل خانه را خراب کند" [+] چون واقعا" جک معروفی هم به همین
مضمون هست که شخصی را که آتش گرفته بود به بیمارستان
رساندند . دکتر گفت ده درصد سوختگی و نود درصد شکستگی
دارد. همراهان گفتند آخر با بیل خاموشش کردیم. خنده دار بود،
نه؟ تف به رویتان.

سردار احمدی مقدم

من فکر می کنم بزرگترین مشکل ما این گزاره است که :
حفظ نظام واجب است". همانطور که از زبان خیلی ها حتی
کسانی مثل پدر روح الامینی و حجت الاسلام شاهمرادی
که در این قضایا جان یا آبروی خود را از دست دادند شنیدیم
که بهشان گفته اند: "برای حفظ نظام" سکوت کنید . و از زبان
زندانیان آزاد شده هم شنیده ایم که مهمترین فتوای موجود در
دست بازجویان برای هر عمل خلاف انسانیتی"حفظ نظام" است.

سردار احمدی مقدم

به نظر من و آنچه که از سیره نبوی و ائمه بر می آید بدست آوردن
و حفظ نظام به هیچ وجه واجب نیست. پیامبر تا قصد کشتنش
را در مکه نکردند از آنجا خارج نشد و حکومت تشکیل نداد و کل
دوران حکومت ائمه نیز همان چهار سال و نه ماه امام علی است
که آنهم به اصرار شدید مردم بود.

سردار احمدی مقدم

آنچه واجب است "حفظ اصول" تحت هر شرایطی است.
این اصول چیزهایی است مثل راستگویی، عدم ترور و شکنجه ،
احترام به کرامت انسانها و از این قبیل. حتی اگر چون مسلم
پشت پرده باشید و عبیدالله آن طرف، سیره ی حسین آن است
که مسلم کرد.
ما به این اصول و روش اعتقاد داریم و خواهان بازگشت به آنیم.




........................................................................................

Wednesday, August 19, 2009

٭ 
"من به سبك خاص خويش، آدمي عارف مسلكم. در زندگي اجتماعي دايره‏اي براي انعطاف قائلم و دايره‏اي براي مقاومت. هر كس از دايره نخست با من برخورد كند، مرا راحت و منعطف و بذله‏گو و شوخ‏طبع خواهد يافت، اما آنكه بخواهد از دايره دوم بر من وارد شود و شخصيت انساني‏ام را تباه كند، مرا سخت و عبوس و جدي و انعطاف‏ناپذير خواهد ديد، حتي اگر گردنم مانند توماس مور به زير گيوتين رود، نادم نخواهم شد، مي‌تواني بيازمايي"

نوشته اي از زيدآبادي در سال 1385؛ خدايش سلامتي و مقاومت دهد
[+]
از گودر



٭ 
من این خاطره را بارها نقل کرده‏ام: [ مسئولین و دلسوزان ] یک کاغذى
در آوردند [شامل نگرانی ها و توصیه ها ] کاغذ را گرفتم، بردم خدمت
امام [ ایشان گفتند ]شما بگوئید بروند بجنگند، خدا میرساند، درست میکند،
هیچ طور نمیشود
من و شما هم میدانیم که داریم از دین خدا حمایت میکنیم، یارىِ دین خدا میکنیم.
بنابراین، خاطرجمع باشید که خدا نصرت خواهد کرد.

....
این سخنرانی ارزش بررسی بسیار بالایی دارد تا خیلی چیزها که برای ما
منطقی نیست ، دلیلش روشن شود.
مثلا" نتایجی که آقای خامنه ای از حوادث تاریخی می گیرند
چقدر صحیح است ؛ یا اینکه واقعا" هیچ اتفاقی بعد از آن هشدارها
پیش نیامد؟ و ما واقعا" خسارتهای قابل توجه ندیدیم؟ و بسیاری
چیزهای دیگر اما من به شخصه یاد فیلم " ذهن زیبا" میافتم که
جان نش فکر می کرد از یه جایی دستورات فوق سری و بسیار
محرمانه به اون می رسه و بقیه نمی تونن درک کنن.
این بسیار خطرناکه که دونفر - آقای خامنه ای و احمدی نژاد - واقعا"
فکر میکنن دستورات رو از جای دیگری می گیرن و ملزم به محاسبات
مادی و توجه به دیگران نیستند اسمش رو هم میذارن " نصرت الهی
و توکل"



٭ 

جمعه در ورزشگاه آزادی

از روزهای نخستین قدرت نمایی جنبش سبز منتظر جمعه ی پیش رو بودیم تا در استادیوم آزادی یکصدا خواست هایمان را مطرح کنیم ، احتمالا در حال حاضر عده ی زیادی که به اینترنت دسترسی ندارند می خواهند بدانند که آیا این جمعه در ورزشگاه اتفاقی می افتد یا نه ، پس بهتر است همین الان به دوستان و آشنایانمان زنگ بزنیم ، در سر کار در بحث های دوستانه این موضوع را مطرح کنیم و همین طور با پیام کوتاه به دوستانمان بگوییم : که این هفته سبز ها در ورزشگاه آزادی حضور دارند تا خواب خوش را از کودتا چیان بگیرند



........................................................................................

Tuesday, August 18, 2009

٭ 
تو خيابان از شلوغى استفاده كنند، بسيج را ترور كنند، عضو نيروى انتظامى را ترور كنند - كه بالاخره واكنشى به وجود خواهد آورد، واكنش احساسى خواهد بود. محاسبه‏ى اين واكنشها با كيست؟

[+]



٭ 
بگو رای من کجاست؟

ضمن "میلت بری است ، بری"

ال گودر خوانی




........................................................................................

Monday, August 17, 2009

٭ 
به کسانی که ممکن است اینک در جبهه شما قرار نداشته باشند دروغ گفته شده است، و بزرگترین ویژگی دروغ عمر کوتاه آن است. آنان به زودی در خواهند یافت وعده‌هایی که برای خرید رای‌شان داده می‌شد موقتی بود؛ در خواهند یافت که در ازای صرف‌نظر کردن از آزادی هرگز توجه به دیگر ارزش‌ها در دستور کار قرار نخواهد گرفت، هیچ چاره‌ای برای فساد و تبعیض اندیشیده نشده است و کوچکترین رهایی از ترس‌های معیشتی‌شان به دست نیاورده‌اند. برای روزی که آنان به ما روی می‌کنند باید آغوش باز را فراهم کنیم

از بیانیه میرحسین موسوی



........................................................................................

Sunday, August 16, 2009

٭ 
ما با یه مشت اسگل طرفیم نه مبارز .

ما می ریم کلی فلسفه و منطق و تئوری های سیاسی رو زیر
و رو می کنیم تا یه جمله ی محکم بگیم که مو لا درزش نره
اونوقت اینا تو دادگاه فقط خبرگزاری فارس رو راه می دن!

شاسکولای عبدالله!




........................................................................................

Thursday, August 13, 2009

٭ 
کراست سایه در این فتنه ها امید امان؟
شد آن زمان که دلی بود در امان امید



٭ 

اگر شما هم کمی تاریخ منطق خوانده باشید به گروهی به نام سوفسطائیان برخورده اید که با استفاده از تکنیکهای خاص سفسطه در استدلال به وارونه سازی حقایق می پرداختند. در عین حال اگر کمی به بیانات رهبری با دقت گوش کنید شباهت های بسیاری با آن گروه می یابید.

متن سخنان ایشان در دیدار با کارمندان و محافظین بیت رهبری (که بعد پانزده روز منتشر شده است!) سرشار از روش استدلال “این همانی ” است که یکی از ابتدائی ترین تکنیکهای سفسطه است. در این بیانات ایشان ضمن توجه به بصیرت با روش استدلال این همانی آقای خمینی را معادل پیامبر و خودشان را معادل امام علی دانسته اند و با تشبیه وضعیت حال ایران با جنگ صفین خودشان را قرآن ناطق و دیگران را خوارج و منافقین تصور کرده اند.

نمیدانم بصیرتی که قرار باشد با سفسطه ایجاد شود به چه دردی میخورد.

[+]





٭ 
ریاست محترم مجلس
جناب آقای لاریجانی

شما همیشه تحقیقاتتان به همین سرعت به جواب می رسد؟ در عرض یک روز مسئله به این مهمی را تحقیق کردید و نتیجه را اعلام کردید؟ به همین راحتی؟ مسئله به این مهمی که قربانی و متهم - هر دو - سعی بلیغ در پنهان کردن شواهد آن دارند به همین سرعت به نتیجه رسید؟ حبذا.

آیا همان وقت که آقای شریعتمداری به آقای کروبی فرمودند : " سندی ندارید و نمی توانید هم پیدا کنید" اندکی حس شکاکیت فلسفیتان گل نکرد؟

آیا حداقل درصدی احتمال نمی دهید کسانیکه به زن سعید امامی - معاون عملیات وزارت اطلاعات طی بیش از هشت سال - در فیلم مستند آن می گویند "بگو جلویت را چه کسی لیس می زد؟" به زنی که هر هفته با همسر آقای حداد عادل و خانواده آقای خامنه ای جلسه ی دعا داشته است ، بتوانند نسبت به دختری که هیچ کسی را ندارد و در تظاهرات دستگیر شده است اندکی - فقط اندکی - جلوتر بروند.

آیا تفکر فلسفیتان این شک را بر نیانگیخت  کسی که دهان فرزند سردار سپاه و همرزم همت و باکری را با لگد خرد می کند ، نمی تواند اندکی - تاکید می کنم اندکی - تندتر نسبت به دختر بی پناهی که در خیابان انقلاب دستگیر شده است عمل کند؟

آیا سردار زارعی که مراعات هم کرده بود تا ظواهر حفظ شود، اگر در چنان بازداشتگاهی رها شود با دختران چه می کند؟ سردار زارعی که دیگر دروغ نیست. به قول معروف " سندش هم موجود است" !

آن وقت شما که وزیر اطلاعات همفکرتان را با تیپا از هیئت دولت انداخته اند بیرون و هنوز نمی دانید تاجزاده زنده است یا مرده، در عرض بیست و چهار ساعت این موضوع را کشف و حل کردید؟ 

نکند شما را هم تهدید به تجاوز کرده اند؟ من این احتمال را - با شناختی که از این آقایان دارم - بسیار محتمل می دانم . مگر شما چه از عزت الله سحابی کمتر دارید که از باسن مبارک بگذرند؟ 

خاک بر سرتان.




........................................................................................

Tuesday, August 11, 2009

٭ 
کلن وضع به این صورته که آقای خامنه ای یک عده ای رو به ریاست
صدا وسیما، فقهای شورای نگهبان ، فرماندهی سپاه ، ریاست قوه قضاییه،
فرماندهی نیروی انتظامی ، ائمه جمعه و غیره نصب کنه و مردم به طور
روزانه سعی می کنن اینا رو تغییر بدن یا کمتر ازشون ضرر ببینن.
حالا بماند نصبهایی که هر یک از اینهابه صورت دومینویی انجام می دن.



........................................................................................

Saturday, August 08, 2009

٭ 
گفتید فلانی دزد است، دیگری طلحه و زبیر است، 100 نفر را می گویید
جاسوسند، عده ی زیاد دیگری را اغتشاشگر و منافق نامیدید و ما بقی را
خس و خاشاک ، آن یکی مسجد ضرار می سازد و دیگری عایشه است.
در بازداشتگاهها - و حتی در خیابان به خود من گفتند - به راحتی فحش
ناموسی می دهند و هرکسی را حرامزاده و ولدالزنا می نامند. هر وقت
کیسه ی فحششان ته می کشد شما خلاقیت به خرج می دهید و یکی اختراع
می کنید و این بار مردم را کاریکاتور نامیدید.

جناب آقای خامنه ای

اتفاقا" این شما هستید که با تقلیدهای سخیف به کاریکاتوری از امام خمینی
تبدیل شده اید. از همان صدور فرمان هشت ماده ای که حتی در تعداد بندها
هم سعی کرده بودید تقلیدی از فرمان هشت مادهای معروف امام کنید، تا
ژستهای بی طرفی در دعواهای سیاسی همه می دانند که کاریکاتور مسخره ای
از حضرت امام بر جای می گذارید. حتی در سیاست خارجی هم تنها چیزی که
خود شما هم بارها اشاره کرده اید این است که :"امام گفت گوش کنید خارجی ها
از چه کسی یا چه چیزی حمایت می کنند، صلاح شما در مخالفت با آن است".
حالا ملت و کشور را با نصب العین قراردادن کورکورانه این توصیه به رنج
و فلاکت کشانده اید ، غافل از آنکه :
هر دو گون آهو گیا خوردند و آب
زین یکی سرگین شد و زان مشک ناب



........................................................................................

Wednesday, August 05, 2009

٭ 
گروهی از پیامبر خواستند مسجدی در میان قبیله ی بنی سالم بسازند؛
"پیامبر به آنها اجازه دادند" + هنگامی که مسجد ساخته شد اصرار کردند
که پیامبر با نماز در آنجا، مسجد را افتتاح کنند. پیامبر که در عزیمت برای
جنگ تبوک بودن فرمودند:"من اكنون در جناح سفر هستم و اگر ان شاء
الله از اين سفر بازگشتم بدانجا خواهم آمد." هنگام بازگشت، هنوز وارد
دروازه های مدینه نشده بودند "وحی" نازل شد " "هرگز در آن قیام
(و عبادت) مکن... ." + - که شاید نشان از قصد شخصی پیامبر برای
اقامه ی نماز در آنجا باشد . -

جناب آقای خامنه ای
حتی پیامبر هم برای اعلام مسجد ضرار منتظر وحی ماند ، اما شما بی محابا
به مقایسه های تاریخی در انواع حادثه ها - از کربلا گرفته تا اخیرا" انقلاب
57 - می پردازید و تعیین مصداق می کنید و کار به جایی رسید ه است
که نماینده قزوین هم تشخیص مصداق بفرمایند که: مصداق مسجد ضرار
حضور برخي خواص بدون محافظ درنقاط مختلف تهران است.


البته چندان عجیب نیست وقتی احمدی نژاد خود را با امام علی مقایسه
کند و عده ای را طلحه و زبیر و عایشه - زهرا رهنورد - بخواند ،
شما نیز خود را با پیامبر در تشخیص مصداقها برابر بدانید.

هر چند در مورد عایشه خواندن زهرا رهنورد تذکر داده شده است که
این تیغ دولبه است زیرا "میر حسین " سمت پیامبری پیدا می کند ولذا
از ادبیات "آنها" کنار گذاشته شد.

لینکهای تکمیلی یا شاهد از غیب :

- رسایی : الله اکبر گفتن مصداق مسجد ضرار است. +

-حجت الاسلام رهدار : جریان مقابل احمدی‌نژاد مانند منافقان
علیه حضرت علی هستند او ائتلاف مقابل احمدی نژاد را به
ائتلاف طلحه، زبیر و معاویه تشبیه کرد. او گفت برخی افراد
هم مانند عايشه هستند. +



........................................................................................

Monday, August 03, 2009

٭ 
تعابير رهبري براي رؤساي جمهور در احكام تنفيذ

احمدي ‌نژاد يك شخص نيست! او نماد يك جريان است.
ما در اين وبلاگ تلاش خواهيم كرد تا آسيب‌هايي كه اين جريان به اسلام، انقلاب، نظام، اخلاق اسلامي و شخصيت‌هاي ارزشمند مي‌زند را با ذكر سند افشا كنيم.
در اين وبلاگ از بيان مطالب غير مستند به شدت اجتناب خواهد شد.
اين وبلاگ توسط اصولگرايان اعتقادي (و نه اصولگرايان جناحی) مديريت مي‌شود.


دوره اول رياست جمهوري آيت الله هاشمي رفسنجاني

1. مردى بزرگ از فرزندان اسلام

2. از حواريّين امام عظيم‏الشّأن

3. عالمى مجاهد

4. فقيهى اسلام‏شناس

5. سياستمدارى هوشمند

6. مديرى درد آشنا و دلسوز

7. شخصيتى كه پرونده‏ى تلاشش در راه خدا و مجاهدتش براى حاكميت دين و اعلاى كلمه‏ى اسلام، حتّى پيش از نخستين روزهاى شروع نهضت آغاز شده

8. سرگذشت رنج‌ها و سختي‌ها و فعاليتهاى كم‏نظير را در خود گنجانيده است

9. چهره‏ى موجّهى كه به بركت حركت در صراط مستقيم انقلاب، همواره امين امام و محبوب امت بوده و ان‏شاءاللَّه از اين پس نيز خواهد بود.

10. ياور صميمى امام

11. شخصيت برجسته‏ى نظام جمهورى اسلامى

12. بازوى توانا و زبان گوياى نظام، جناب آقاى هاشمى‏رفسنجانى(دامت‏تأييداته)


دوره دوم رياست جمهوري آيت الله هاشمي رفسنجاني

1. خداى بزرگ را سپاس كه در اين نوبت نيز، رأى مصيب ملت، مسؤوليت را به دستهاى تواناى مردى سپرد كه در ميدانهاى دشوار، لياقت و امانت و صلاحيت و كاردانى و برجستگى او را آزموده بود.

مردى بزرگ از سابقينِ اوّلينِ انقلاب

2. از حوارييّن و انصار ديرين امام راحل

3. عالِمى متفكّر

4. سياستمدارى هوشمند

5. فقيهى زمان شناس

6. مجاهدى خستگى نشناس

7. برادرى مهربان براى ضعيفان

8. مديرى كاردان براى كشور

9. داراي مقام و مرتبت والا

10. شخصيّت برجسته

11. چهره منوّر نظام جمهورى اسلامى

12. ركن ركين انقلاب

13. بازوى توانا و زبان گوياى انقلاب، جناب آقاى هاشمى رفسنجانى دام‏عُلاه،


دوره اول رياست جمهوري حجت الاسلام والمسلمين خاتمي

1. مردى روحانى

2. كارآزموده

3. انقلابى

4. اهل دانش و معرفت

5. يكى از تربيت‏شدگان حوزه‏ى معرفت دينى

6. شايستگى و برجستگى

7. دانشمند متفكر، جناب حجةالاسلام آقاى حاج سيد محمّد خاتمى (دامت‏معاليه)


دوره دوم رياست جمهوري حجت الاسلام والمسلمين خاتمي

1. شخصيتى انقلابى

2. فرزانه

3. منتسب به بيت سيادت و علم و تقوا

4. اينك چهار سال تجربه‏ى مديريت كلان بر مزاياى ايشان افزوده است

5. داراي مراتب شايستگى

6. انديشمند فرزانه جناب حجةالاسلام آقاى حاج سيد محمد خاتمى (دامت معاليه)


دوره اول رياست جمهوري دكتر محمود احمدي‌نژاد

1. شخصيتی انقلابی

2. دانشمند

3. مديری شايسته

4. كارآزموده

5. دارای سوابق مجاهدت صادقانه در صحنه‌های گوناگون

6. داراي سخن صريح و قاطع و صادقانه‌ در تعهد به خدمتگزاری و رفع محروميت و مبارزه با فساد

7. برخورداري از لحن افتخارآميز در پايبندی به اسلام و آرمان‌های انقلاب

8. منش مردمی و ساده‌زيستی


دوره دوم رياست جمهوري دكتر محمود احمدي‌نژاد

1. محترم

2. مرد شجاع

3. سختكوش

4. هوشمند





٭ 
مجری : آقای مهاجرانی گفته اند که این صحبتهای آقای عطریانفر اونی نیست
که من از عطریانفر می شناختم.

عطریانفر:من به آقای مهاجرانی می گم ،دوست عزیز شما چهار هزار کیلومتر اون
طرفتر هستی، اگر شما هم جای من بودی همین حرفها رو می زدی !!
....

مجری - خطاب به ابطحی - : آقای ابطحی ، می گن به شما قرص دادن.

ابطحی: آدم وقتی تو دور سلول همینطوری - بادستش یه دایره تو هوا می کشه-
می چرخه هی یه چیزایی میاد تو ذهنش ،من برای اینکه یادم نره بعدا" تو وبلاگم
اینا رو بنویسم ، تیتر اینا رو روی یه ورقه نوشتم که تو دادگاهم همون ورقه دستم
بود !

مجری -که ناگهان فهمیده این سوال رو هنوز نپرسیده - : نه نه شما قضیه قرصها
بگو . اون جریان ورقه ، سوال بعدیه !!



........................................................................................

Sunday, August 02, 2009

........................................................................................

Saturday, August 01, 2009

٭ 



امام خميني نفس خود را كشته بود
(طعنه به خامنه ای)

اصلا تصور نمي‌كردم كه روزي شاه سرنگون شود (اشاره به سرمستان قدرت امروز-همانطور که عبدالله نوری گفته بود)

هاشمي نزديك‌ترين فرد به رهبري بود (اشاره به تحلیلهای احمقانه ی کودتاگران)

يك نوع شجاعت ، سخن گفتن در برابر حكومت جائر است (الله اکبر از این شجاعت در بیدادگاه نظامی)

مقطعي كه امام فوت كردند برخي تشخص طلبي‌ها رشد كرد (اشاره به کیش شخصیت خامنه ای)

زماني كه حماسه دوم خرداد رخ داد (هنوز دوم خرداد را حماسه می داند)

رهبري مانند عضوي از پازل قانون اساسي است (این دیگه توضیح نداره فقط تکبیر )

موضوع تخلف را در جايگاه تقلب قرار داديم (تاکید بر تقلب در انتخابات با ظاهر قانونی)

[+]



٭ 


محاکمه بوخارين، کاري تشريفاتي و نمايشي بود. کميته مرکزي ماه ها قبل، با يک دستورالعمل ساده اي که دريافت کرده بود - "توقيف، محاکمه، اعدام" - او را محکوم کرده بود. آندره ويشينيسکي دادستان کل محاکمات استاليني، بوخارين را با يهوداي اسخريوطي و آل کاپون مقايسه کرد و "جانوري ميان روباه و خوک" خواند. او را متهم کرد که مامور بيگانگان است و رهبري گروهي از مخالفين را بر عهده دارد و حتي براي قتل لنين هم توطئه اي را سازمان داده بود. او گفت: "بر گور اين خائنين نفرت انگيز تنها علف هاي هرز و خاروخاشاک خواهد روييد" ... بوخارين پس از شش ساعت "شور و مشورت" در ساعت چهار و نيم بامداد روز سيزدهم مارس 1938 به مرگ محکوم شد. طبق گواهي مرگ صادره، اعدام روز پانزدهم مارس انجام شد ولي از محل و نحوه آن ذکري نشده است. همسرش را براي هشت سال به زنداني در آستاراخان فرستادند و سپس تبعيد به سيبري تا اواخر دهه 1950. دولت تربيت تنها فرزندشان را به يکي از اقوام سپرد. پسرشان بيست و يک ساله بود که براي اولين بار توانست مادرش را ببيند ... در دوره گورباچف، پنجم فوريه 1988؛ پنجاه سال بعد از اعدام، وزارت خارجه شوروي بيانيه اي داد و اظهار داشت که شواهدي که در جريان محاکمات تصفيه ها مورد استفاده قرار گرفت غيرقانوني جمع آوري شده بودند و حقايق تحريف شده. همان روز از بوخارين و نوزده تن از رهبران بلشويک اعاده حيثيت شد

[+]



٭ 

من در اين دادگاه براي جانم چانه نمي زنم، و حتّي براي عمرم؛ من قطره اي ناچيز از عظمت و حرمان خلق هاي مبارز ايران هستم. خلقي كه مزدك ها، مازيار ها، بابك ها، يعقوب ليث ها، ستّار ها، حيدر عمواوغلي ها، پسيان ها و ميرزا كوچك خان ها، ارائي ها، روزبه ها و وارطان ها داشته است. آري من براي جانم چاره نمي زنم. چرا كه فرزند خلقي مبارز و دلاور هستم.

از دفاعیه خسرو گلسرخی



٭ 

هاشمي رفسنجاني، موسوي و خاتمي با هم قسم شدند
موسوي شايد كشور را نمي‌شناخت
هاشمي در ذهن خود قصد انتقام از احمدي‌نژاد و مقام معظم رهبري را داشت (بازجوها یادشون رفته بهش بگن تو نماز جمعه، آقای خامنه ای گفت هاشمی 50 ساله بامنه و تا مرز شهادت بارها رفته)
خاتمي حق نداشت ظرفيت اصلاحات را به پاي موسوي بريزد
به فرهنگ و تاريخ ايران خيانت كرده‌ام
كار بدي كردم كه در راه‌پيمايي‌ها شركت كردم (بلا بلا بلا)
آنرا خدشه‌دار كرديم
درصورتي كه اين هلال تشكيل مي‌شد ديگر هيچ جا و آثاري از انقلاب نمي‌ماند

ضمن بازجوها به ابطحی نگفتن که منظور از تقلب ، تقلب در کل فرایند انتخابات از 6 ماه قبل از اون باخرید رای مردمه.



........................................................................................

Home

 Subscribe in a reader


[Powered by Blogger]